مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-30اقتصادي

سود هنگفت بسته بندی کردن برنج در جیب دلالان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت گفت: این روزها در برخی از فروشگاه ها مشاهده می شود که قیمت برنج بسته بندی با قیمت فله تفاوت دارد و دلالان به بهانه بسته بندی کردن برنج سود زیادی به جیب می زنند.

- مسعود اسدی پرور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه قیمت برنج به طور میانگین هر کیلوگرم 41 تا 43 هزار تومان در کارخانه های شالیکوبی فروخته می شود، اظهار کرد: به اندازه کافی برنج در شهرستان رشت وجود دارد و مصرف کنندگان برنج نباید بیش از این قیمت ها خریداری کنند.

وی افزود: این روزها در برخی از فروشگاه ها مشاهده می شود که قیمت برنج بسته بندی با قیمت فله برنج تفاوت دارد و دلالان به بهانه بسته بندی کردن برنج سود زیادی به جیب می زنند.

اسدی پرور ادامه داد: از دستگاه های مسئول انتظار می رود نظارت ها را تشدید کنند و جلوی این سوء استفاده های دلالان برنج گرفته شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رشت ادامه داد: باید مشخص شود که چقدر هزینه بسته بندی برنج می شود و چه میزان باید به خاطر این بسته بندی به هر کیلوگرم برنج افزوده شود زیرا سودی که هم اکنون بر بسته های برنج اعمال می شود، غیرعادلانه است.

سیاه کردن بازار برنج سفید داخلی از اهداف دلالان وی افزود: به نظر می رسد اهداف شومی پشت پرده گران کردن برنج داخلی وجود دارد و یکی از این اهداف سیاه کردن بازار برنج سفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود هنگفت بسته بندی کردن برنج در جیب دلالان

سود هنگفت بسته بندی کردن برنج در جیب دلالان